کناف زاهدان

طراحی و اجرا کناف در سطح استان سیستان بلوچستان

کناف زاهدان

طراحی و اجرا کناف در سطح استان سیستان بلوچستان

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بتونه

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ب.ظ

بتونه درزگیری

برای درزگیری درز بین صفحات روکش دار گچی و محل پیچ ها استفاده می شود. این ماده به صورت لایه های نازک برای درزگیری صفحات روکش دار گچی پس از نصب و یا تعمیرات سطوح آسیب دیده صفحات روکش دار گچی، پر کردن درزها و سوراخ های قطعات بتونی، بتونه کاری سطوح بتونی و یا سفید کاری دیوارک های گچی با حداقل ضخامت یک تا سه میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد.


بتونه درزگیری

 

بتونه ماستیک

برای ایجاد یک سطح صاف و جلوگیری از ایجاد حالت سایه و روشن و نمایان شدن درزها (که حاصل اختلاف نوع مصالح زیر رنگ می باشد) پس از عملیات درزگیری و قبل از رنگ آمیزی به کار می رود.

بتونه ماستیک

 

پرلفیکس

چسب پرلفیکس برای نصب صفحات روکش دار گچی و صفحات پوشش یافته با عایق های فوم پلی استایرین و یا پشم سنگ بر روی تیغه های آجری ، سفالی ، سیپورکس ، هبلکس و دیواره های گچی ، جهت بهبود خواص صوتی و حرارتی دیوار موجود و یا به عنوان گچ و خاک و سفید کاری به کار می رود .

پرلفیکس

 

عایق آبی

جهت پوشش انواع کف های سیمانی و بتنی
جهت پوشش دیوارهای با سطح سیمانی ،پنل های سیمانی و پنل های گچی
مناسب برای پوشش سطوح دارای سِستم گرمایش و سرمایش (توضیح اینکه ، مقاومت حرارتی این محصول 20- تا 80+ درجه سانتی گراد بوده و این مزیت اجازه می دهد که این محصول با سیستم های گرمایش و سرمایش از کف و دیوار سازگاری داشته باشد).
عایق آبی
 
 
بتونه آماده
 
 
این محصول به صورت آماده عرضه شده و از آن می توان جهت موارد ذیل استفاده نمود:
بتونه درزگیر جهت درزگیری صفحات روکش دار گچی (به همراه نوار درزگیر)
جهت پوشش کل سطوح (پس از اتمام مراحل درزگیری و پوشش درزها) که اصطلاحا ماستیک کاری نامیده می شود. بدینوسیله می توان از ایجاد حالت سایه روشن که حاصل از اختلاف نوع مصالح زیر رنگ و میزان جب رنگ متفاوت آنهاست، چلوگیری نمود.
 
بتونه آماده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۱
محمد قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی