کناف زاهدان

طراحی و اجرا کناف در سطح استان سیستان بلوچستان

کناف زاهدان

طراحی و اجرا کناف در سطح استان سیستان بلوچستان

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

پروفیل

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ق.ظ

 

ین سازه جزء اصلی زیرسازی سقف کاذب D112 را تشکیل داده که به عنوان سازه باربر و یا سازه پانل خور عمل می کند. مقطع این سازه C می باشد.

 

پروفیل F47

 

 

این سازه در فصل مشترک دیوار و سقف به دیوار متصل شده و تراز سقف را مشخص می کند. همچنین ، این سازه می تواند نقش باربری داشته باشد و به عنوان تکیه گاه در حاشیه سقف عمل نماید و یا به عنوان یک عضو الزامی در ساختار های دارای عایق بندی صوتی یا دارای کد حریق نیز به کار گرفته شود. علاوه بر کاربرد های مذکور ، از این سازه جهت زیر سازی در محل شکست های سقف نیز استفاده می شود. مقطع این پروفیل L شکل می باشد.

 

 

 

پروفیل L25

 

این سازه جزء اصلی زیرسازی سقف کاذب D112 را تشکیل داده که به عنوان سازه باربر و یا سازه پانل خور عمل می کند. مقطع این سازه C می باشد.

 

پروفیل CD60

 

این سازه در فصل مشترک دیوار و سقف به دیوار متصل شده و تراز سقف را مشخص می کند. همچنین ، این سازه می تواند نقش باربری داشته باشد و به عنوان تکیه گاه در حاشیه سقف عمل نماید و یا به عنوان یک عضو الزامی در ساختار های دارای عایق بندی صوتی یا دارای کد حریق نیز به کار گرفته شود. علاوه بر کاربرد های مذکور ، از این سازه جهت زیر سازی در محل شکست های سقف نیز استفاده می شود. مقطع این پروفیل ناودانی شکل می باشد.

 

پروفیل UD28

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۲
محمد قاسمی

پروفیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی